لوگو هدر سایت
اداره کل ثبت احوال استان گلستان
تغییر زبان به انگلیسی 1402/12/29
پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع
>> مسیر جاری : صفحه اصلی » خدمات « نظر سنجی

پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع


شهروند گرامی خواهشمند است با اعلام میزان رضایت خود از هریک از محورهای ارائه شده در این پرسشنامه، ما را در ارتقاء سطح رعایت حقوق شهروندی یاری فرمایید.


با تشکر
مدیر کل ثبت احوال گلستان
اداره ارائه دهنده خدمت : تاریخ تکمیل فرم :
ردیف محور سنجش پرسش سطح رضایت
1 شفافیت فرآیندی نحوه اطلاع رسانی در باره مراحل انجام کار
2 نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
3 انجام کار براساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوتهای شخصی
4 پاسخگویی و مسئولیت پذیری نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه کار
5 امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
6 به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات،نظرات و پیشنهادهای شما
7 راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پی گیری وضعیت درخواستها
8 تسلط بر فرآیند دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
9 زمان فرآیند تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
10 [تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "رسید خدمت"]
11 میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
12 نظام مند بودن فرآیند نظم و ترتیب سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
13 دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
14 ارائه چندباره اطلاعات یا اطلاعات تکراری (نظیر کپی شناسنامه، کارت ملی، و...) به بخشهای مختلف
15 احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت
16 کلیت فرآیند احساس رضایت از خدمت دریافت شده

چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجامکار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:

راهنما و آموزش
تمام حقوق برای اداره کل ثبت احوال استان گلستان محفوظ میباشد.