روز دوشنبه بیست و سوم آبان 1401 مدیر کل به همراه رییس اداره حراست و رییس اداره ثبت احوال کردکوی با فرماندار شهرستان کردکوی دیدار و گفتگو کرد.
حمیدرضا مطیع مدیر کل ثبت احوال استان گلستان در دیدار با فرماندار شهرستان کردکوی اشاره به سامانه سهیم کرد و گفت: راه اندازی سامانه سهیم توسط سازمان ثبت احوال کشور این امکان را فراهم کرده تا شهروندان به پایگاه اطلاعات خانواده خود دسترسی پیدا کنند.
مطیع در ادامه تصریح نمود : علاوه بر پایگاه اطلاعات خانواده ، می توان به ظرفیت هایی همچون ثبت نام کارت هوشمند ملی ، درخواست تغییر نشانی ، درخواست انتخاب نام ، مدارک پیدا شده ، درخواست صدور گواهی تجرد ، ثبت شکایات ، اخبار و اطلاعیه ها ، قوانین و مقررات دسترسی پیدا کرد.
مدیرکل ثبت احوال استان گلستان مطیع به پروژه سببی و نسبی کرد و گفت : پروژه سببی و نسبی در سازمان ثبت احوال در حال انجام است و از لحاظ سبب و نسب ، اسناد را به هم وصل می کند.
دبیر شورای هماهنگی ثبت احوال استان گلستان به پوشش وقایع حیاتی و پروژه کارت هوشمند ملی اشاره کرد و گفت: ثبت وقایع حیاتی در مهلت قانونی ، اتقان آمار را در پی دارد و نهایی شدن پروژه کارت هوشمند ملی تحقق دولت الکترونیک را در پی دارد.
فرماندار شهرستان کردکوی از حسن عنایت مدیرکل ثبت احوال تشکر کرد و گفت : اطلاعات تکمیلی برای جمعیت نیاز است ، به ویژه برای دستگاه هایی که مرتبط با جمعیت هستند.
وی از زحمات و تلاش های مجموعه ثبت احوال شهرستان کردکوی تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است در حاشیه دیدار ، مدیر کل ثبت احوال استان گلستان طی مصاحبه با سیما مرکز گلستان به تشریح سامانه سهیم پرداخت و به سوالات خبرنگار پاسخ گفت.