لوگو هدر سایت
اداره کل ثبت احوال استان گلستان
1400/05/04
راهبرد مشارکت الکترونیکی
>> مسیر جاری : صفحه اصلی » توافق نامه ها » راهبرد مشارکت الکترونیکی

"راهبرد مشارکت الکترونیکی شهروندان"

طبق بند ۲ ماده ۹ تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری به شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۵ ،شهروندان حق دارند تا سیاست ها، فرآیندها، تصمیمات و اقدامات دستگاه های اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز کنند.

وظیفه اصلی سازمان ثبت احوال کشور  ثبت وقایع حیاتی،  اتقان اسناد هویت و تابعیت ایرانیان  و تولید و انتشار آمار انسانی و تحولات جمعیتی کشور  می باشد.

بنابراین :

در جهت خدمت رسانی بهتر و اطلاع از نظر شهروندان  امکان نظر سنجی در تک تک خدمات ارائه شده  وجود دارد که می توان بازخورد مناسب را دریافت نمود . و متناسب با آن تغییراتی در جهت بهینه شدن فرایند انجام داد .

این دستگاه درجهت رسیدن به اهداف سازمانی نهایت سعی و تلاش خود را می نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تامین نماید.

 در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی، اداره کل ثبت احوال استان گلستان بر خود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان  را گردآوری و راهکارهای افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. این اداره کل  تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

جهت ثبت پیشنهادات و انتقادات در خصوص عناوین مرتبط اینجا را کلیک نمائید

همچنین جهت ثبت نظرات خود در خصوص خدمات ارائه شده در اداره کل ثبت احوال استان گلستان در نظرسنجی شرکت نمایید.

همچنین جهت دسترسی به انجمن های مباحثه در خصوص خدمات اداره کل ثبت احوال استان گلستان برروی لینک های زیر لینک های زیر کلیک نمایید.

 پیام رسان سروش         پیام رسان ایتا            پیام رسان آیگپ

 


تاریخ انتشار / بروز رسانی : 1400/01/22
تمام حقوق برای اداره کل ثبت احوال استان گلستان محفوظ میباشد.